Du hører ingenting.

Vil du ha at jeg skal lytte, hvisk.
vil du ha at jeg skal løbe,  bare gå.
pak dit navn ind og smid det ud fra 3 sal.
du vil se mig springe efter.

I nat vil alle fejlene ske.
og vi vil aldrig tage lære af dem.

du er mit tankespind, min evige rose.
du er mit spørgsmål og mit svar.
du er overalt, og du er den jeg vil ha i nat

du er mit tankespind, mit spørgsmål, mit svar
du er religionen der aldrig løber tør.
du er og kun du er
min fetish du er

ta ved og torturer mig med dine kys
bind mig fast med glødende lys
forlad mig bedende for dine fødder
ret eller vrang
frivilligt lagt under for din tvang.

I nat vil alle fejlene ske
og vi vil aldrig se tilbage.


du er mit tankespind, mine ord og stilhed
du er det jeg ikk får sagt
læg dig her i nat

vi svæver ud i drømmen lænket sammen du og jeg
kom til mig, og i nat
vil selv stjernene ligge for dine fødder

Du er mit tankespind, min kim og min forsvinding
du er mit spørgsmål og mit svar
du er du er du er

overalt i mig, du er
mit tankespind, min rose, min kim
du er min tilbagevendende dagdrøm du er.


Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Eksamen - vis hensyn.