Højre-hjernehalvdel under bombardement.

Mit værelse ligner Shanes værksted + en bombe.
Alle de ting jeg elsker + alle de ting jeg ikke føler en skid for.
Mit eksamenslykkedyr, jeg tror har mistet sin funktion.. eller bare er blevet godt sur over et eller andet, som jeg bare ikke kan få ud af det..
 En MP3 afspiller med et flat batteri, en miniparaply med similisten - ja gaver fra min farmor har stil -.-
En badebold fra gaffa, i pink,
Papirstumper med digtstumper "jeg er en fugl."
En helvedsmasse tusser der ikke rigtig virker mer, og en to-do liste til i dag, begravet under nes-café, tennisbolde, 18-års invitationer og de klemmer der sad fast i tøjet da jeg bar det ind.
Jeg tror det er tydeligt nu, at jeg er et udpræget jeg-tænker-med-højre-hjernehalvdel-menneske.
Jeg har lukket døren lige i synet på støvsugeren, men jeg tvivler på hvor længe det holder.
Selvom man skulle tro at dette er et kollektiv for nullermænd, er det ikke lige den slags mænd jeg fortrækker.
Så mange ting, og så mange halvfærdige ideer.
En typisk teenager fra landet der samler på absolut alt med krea-værdi, udskyder sine pligter lidt endnu og nynner med på life in the cartoon motion, mens mor endnu er af sted og jeg har huset for mig selv.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Eksamen - vis hensyn.