Orange

Når jeg lukker øjnene kan jeg igen sidde på forsædet i din bil. Med armen ud af vinduet og bassen alt for høj. dejlig høj. kigger i bakspejlet og ser dit hjem forsvinde rundt om hjørnet.
De andre venter på stationen.  Venter på de sidste to og alt det vi nu fik med os.
Jeg låner dine solbriller, en af de man kan spejle sig i, og tager dem med mig helt hjem. hjem til stilheden, væk fra dine arme og drengenes grin. fra jeres vanvittige humor og alt jeres crap. venter på peronnen på at mine vinger igen falder af. dem du satte på, der i den tidlige morgen, usynlige, men virkelige. Og som de blev sat på lukkede jeg mine øjne for stedse. åbnede de indre i stedet.

besøg mig, snart, lær mig at beholde mit syn sådan. tag dine venner med og vi kan danse i marken natten lang, med øl og smøger. trampe kornet ned, som alle dem der før har trampet på os. alt det ser jeg i genspejlet af dine solbriller. dem som nu hænger i vinduet og kigger ud. Ud over verdenen, og hvorhen I nu befinder jer. Vi ses igen. Det er jeg sikker på. med eller uden briller på, med eller uden sækkevogne og skrald tidslommen af sommer
Engang igen skal vi smide øl i poolen og kreere røvbajere med babyolie som dessert. gå amok, glemme kosmos, forsvinde i selvlavet kaos. tågede af røgbobler og hørm.

hæhæ tegningerne vil ikke gå af min hud, godt det samme. jeg slider dem af mens jeg slider mig tæt på jer igen. crazy mind. velkommen til den losløse mening med livet. Roskilde tak for at lukke mine øjne og åbne mine hænder i stedet for.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Eksamen - vis hensyn.