My Life

http://www.youtube.com/watch?v=tSaEEaPYjv8&list=RD02YHVw3LQEFl0

Cyklus verden rundt.
Sidder unge som jeg.
Hægtet af i et fællesskab.
Modtager undervisning de ikke kan drage nytte af.
fordi
kæden er rustet til, forsøgt behandlet med en forkert olie.
Og jeg ved ikke hvordan jeg er kommet hertil hvor jeg nu forsøger at finde hvem der er mig.
Fortiden er sort.
Fremtiden alt for hvid.
Nutiden kræver koncentration.
Kræver mig.
Kræver tilstedeværelsen af en der er forsvundet i et virvar af små stumper i æteren af selvtillid.
Forsøger at samle alle de stumper der tilhører den jeg kendte som mig.
I æteren forsvinder alle lyde udefra.
Dit stemme skærer igennem.
Smertefuldt.
Pinligt.
Kalder mit navn.
Kræver et ansigt med indsigt
I det du lige har fortalt.
men jeg har glemt hvordan læberne bevæges.
Ser steder der ikk findes.
Dine kruseduller på tavlen er umulige at tyde, selvom jeg ved jeg burde ku'.
I skole igen.
I går i dag i morgen.
Sidder her.
Fysisk.
Psykisk.
Flyver i et ukoncentreret øjeblik.
I jagten på....
Jeg ved det når jeg finder det igen.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Eksamen - vis hensyn.