Blot tilfældige indfald

wow endnu en barometerhilsen der ramte et mørkt lille skrivebord, denne gang fra et mørkt lille køkken.
Du siger du er alene.
Du siger at du ikke længere kan nå... ham eller hende.

mine tanker.... omhandler en person jeg skylder tilfældighedernes kraft alt.
At møde en der så, men blev.
Tænk engang. En tanke der slet ikke kan rummes i et menneskelig bevidsthed.
Det ville kræve at jeg ville kunne forstå tilfældighed.
Mindre en 5 dage til at jeg bliver nået igen.
mindre en 5 dage der bliver et bjerg i sig selv.
alle de timer. alle de ting der skal nåes.
Men mon ikke jeg kan bruge dine hjerteskærende kærlige og dejlige beskeder kan bruges som vandrestok.

Et brev om at se sig selv udefra.
fra endnu et barometerbarn, jeg ville ønske sad lige her.
Tora.
var dit navn.

Flyder ind og ud af egne rådne digte og oplæste stemmer.
Dette digt vil aldrig give mening.
det er blot tilfældige indfald.
om kærlighed, ensomhed, stress, savn, venskab og alt det andet der fylder.

veksler imellem at udnytte at chokoladen suser rundt.
Eller at tide går hurtigere når man ikke er ved bevidsthed.
Mon du besøger mig i drømme?
Kære barometerbørn.
Jeg holder tankeparty i aften.
om ensomhed, hed sex og usikkerhed.

jeg glider ud.
Jeg hader ordet 'jeg'
ikke desto mindre kan jeg finde andre udgangspunkter.
Og jeg må vel acceptere at jeg er Egoistisk i eksistens. Ensom i sind. Gal i selvsikkerhed. Forelsket i hjertet. Forunderet i venskab. Længselsfuld i øjnene. Overfølsom i hænderne. Melodramatisk i den del jeg ikke kan nå. Dobbelt i min moral når jeg kigger på mit udgangspunkt som kun kan være mig selv.
Selvhadsk, længselsfuld, nørdet i hvad mine øjne ser,
Afhængig af billeder.
Både dem der slår ihjel og føder nyt.

Til barometermusik, skærpes jeg ind. Forsøger at finde æteren af flyde ud i.
måske er der der plads til et ego som mit.
Et ego der mest af alt ønsker at destruere sig selv.
Kun skærmet af det helt rigtige arme kan jeg slappe af.
Om mindre end 5 dage. kan jeg vikle mig ind. I armene fra dig.
Indtil da.
Må jeg leve i nuet.
Få tiden til at gå.
nyde hvert et sekund.
samtidig med at det hele er ligegyldigt. og så uendelig vigtigt.
indtil min psykiske forsvar igen kan sænke paraderne.
og lade dit åndedrag overtage mit.
Destruere mig selv i dig.
det lyder så voldsomt men sandheden er.
At jeg slet ikke kan forklare hvad drivkraften bag er.
At jeg slet ikke kan finde en afslutning der runder af og giver mening.
For hvordan forklarer man et sind hos en teenager?

Jeg elsker alt der skræmmer. skræmmes af alt der virker normalt.
Jeg savner dig.
Jeg ved du savner mig.
Og for en gangs skyld.
Er mit ego benovet.
tilbagelænet og snapchatvist tilfreds.

Mads. godt du ikke skal læse dette brev op.

jeg er en horrorstory af sind.
Stærkere end mit ego tror af vilje.
nørdet men i virkeligheden bare en drømmer.

En drømmer.
ja.
mærk det helt rigtige udtryk glide frem fra det sted på tungen man aldrig helt kan få fat i og flyde ud i rummet.
En drømmer.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Eksamen - vis hensyn.