Go away!



















Nåle
Højtsvævende øjne
Tanker der glider tilbage til fortiden. Alt for meget blod, og åh så smukke melodier.
Lad mig løbe ad helved til.
Bare løbe. Lige så halsbrækkende stærkt som i mine drømme hvor jeg bliver forfulgt.
Lad mit hjerte vågne op til livet igen.
Og den taktfaste rytme slår mod asfalten, græsset, skyerne. Jeg vil bare løbe.  Slå mine knogler itu i forsøget. rejse mig og blive ved. For jeg er ikke færdig endnu.

langt langt væk
Uden nogen med uden noget mål.
Efterlade alt tilbage, som en gammel og slidt kliche.
Som endnu en side i min godt fyldte dagbog.
Bare løbe.
bruge alle mine penge og værdier på alkohol, finde en bil og smadre ind i aftenens vildeste fest. med pumbende bas hvor fødderne ikke rører jorden. Og bare give efter. Dø der midt i alt det fremmede.

Jeg vil forsvinde for mig selv. Løbe alene.
Jeg vil at mine fødder skal smadre de småsten jeg løber på.
jeg vil alle de drangede tanker om døden til at blive tranpet itu. Af taktfaste fødder. mine fødder, der løber bare løber uden stop.
jeg vil løbe dem over ende.
Vende til bage til livet, som en nyfødt.

Og derfor kan jeg hverken være protestant, katolik eller ateist.
Jeg må finde mig selv i troen på reinkarnation
Forsøge at finde en måde at blive fri.
Frihed.
Et ord jeg ikke forstår
Men en dag vil jeg måske kunne finde det endag. Blandt ting jeg endnu ikke har begreb om.
Når mine ben ikke kan løbe længere. Af træthed eller fordi jeg har fundet mit mål.
Endelig være tilfreds med den jeg er født ind i. bare acceptere mig selv som jeg er.
Og få alt dette had til at forsvinde
Alt dette had forkrampet gemt i indersiden af mine knogler.
Fri.



Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Eksamen - vis hensyn.