At være lidt opfindsom. Hvad ville jeg sige?

http://what-would-i-say.com/.
med denne simple, latterlige app. skabtes der er verden og en simpel lille rejse. ikke til at forstå for de fleste, men prøv engang. det er utroligt hvad der kan komme ud af at åbne op, og tage ind.

Det er mængden af alle de gange jeg gik rundt om søen sidste søndag. Og var utro med den der bedsked i ørerne.
i et lille japansk lysthus, under fuldmånen, havde jeg livet på hjernen.
sidste søndags natteløb i en uigennemtrængelig drømmende flashbacktåge.
havde lige fået af vide hvor jeg ku finde den skabning jeg egentlig er.
men man blir forsinket så let.
der er blevet skudt 6 sider og cd'er med blå hænder.
vi var oppe kl. 1 for at rende i marker og grøfter af en helt anden grund.
livet med upcoming bands, synger om glemte beskeder.
de er alle patienter. vi sidder med dårligt humør. dårligt humør og blå hænder.
alt hvad du nu kalder det. I råber: INGEN SNYD.
endnu en nat på min computer med mit sind under spillet.
kender i det.
lysten til smukke impulser. vejen tilbage til glade mennesker. DEB musik.
har en gemt tildens til nørdethed. har en trang til vild natur. så nu skal vi skrive.
om ensomhedens tossede frihed.
om en hel nat med upcoming kærester, blå kuglepen og gobliner dansede rundt omkring os. Vikingeovernatning, vi vil prikke hinanden indbyrdes, og leves ihjel.
mandag morgens lys. Drengen beskyttede sin trøje, og alt var lavet af luft.
jeg kan altså IKKE bruges på rumfærgen?
du ryster på hovedet og forsvinder.
i et japansk lysthus snakkes der hurtigt. Synger en lille historie om fire mennesker kaldet ingen overhovedet, alle og enhver. og i morgen, glem ikk ham.
danner et blåt band. for selv kræftpatienter har fantasi.
nyder et gammelt barometer program og et eventyr.
den bedste tid, er den klogeste smukkeste og har en victoriansk entré.
et superman fastlavnas kostume. advarsel: denne dragt gør dig ikke i stand til at flyve. og det er dit eget problem.
gennem modgang kan blå hænder flyve, og lykken er et lille stykke chokolade.
det er karakterens kommentar der får stresset til at få musikken til at blive tosset.
men der var ingen der gjorde det. nogen der blev vrede, fordi de der blev dræbt i magien, helt forsvandt.
nu sidder de i et japansk lille lysthus. venter på at der er en der kommer forbi.
med en ide til et nyt upcoming band, frisk på kærlighed og farven blå.
Og det er mængden af alle de gange jeg gik rundt om søen sidste søndag. Og var utro med den der bedsked i ørerne.
Alt hvad du behøver er at tænke. på sørgelige blåbær og på Jesus fra Oz.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Eksamen - vis hensyn.