Øde. Forladt.

Denne sang der beskriver så meget mere end jeg havde turdet håbe på. Da jeg trykkede og valgte den, på youtube. uden at se titlen, trykkede bare for at flygte fra larmen i klassen. Nynnen, Småsnakken, Læreren.


At være ved et vendepunkt. Så tydeligt at det skær i sindet. Nye døre klar til at åbnes. Nogle er klar til at lukkes i. Jeg kan mærke dem knirke og kalde. Men jeg har brug for at mærke dine læber og din ånde i min nakke. bare en sidste gang. Sidste gang? jeg har brug for at mærke om du også nikker. I takt med dine døre. hvor er du? Hvad vil du? For du har sat mig i stå. for derefter at forsvinde. Kom tilbage. Sig mig hvad du vil. Vil du fri? er det fint. så lukkes vores døre her. Tak for alt. men vil du blive? Vil du have mig til at blive? så sig det nu! Giv mig en grund til at blive. for, jeg går stille og roligt hen i mod din dør. Og skubber den i.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Eksamen - vis hensyn.