Den tredje mulighed...

..Er et at skrive, sende dig en besked.
Du siger
At jeg selv skal bestemme.
At tiden er vores fjende.
Men at hvis du kunne ville du være lige her. lige nu.
Men jeg strammer rebet ind.
siger er du sikker?
hvad er det helt præcis du mener, når du siger 'men'.?

jeg er bange for hvad der venter når din dør lukkes i.
Bange for mørket.
Jeg husker kun mørke før.
Der er noget i min verden der er gået i stykker.
Jeg kan ikke tænde lys.

du skriver.
jeg lukker chatboksen.
håber på en eller anden måde på, at hele verden går i stå.
men boksen springer igen frem. orange.
Et svar.
Jeg ikke vil se.
ja eller nej?
Skal vi forblive åbne.. eller lukke i?

men åbnes skal den.
"Jeg nyder at være i di selskab. men jeg har ikke tid."
Sikke et svar.
Fordi.
Jeg har det på nøjagtig samme måde.
Vi er enige om.
at være i tvivl.

Men i tvivl på samme måde?

Det regner meget i dag.

Jeg har ikke lyst til at vågne i morgen.
Jeg ved jeg ikke vil kunne holde stilheden, og fraværet ud.

Skal vi ses som venner?

under alle omstændigheder. Skal jeg have mit tørklæde, og min halskæde igen.



Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Eksamen - vis hensyn.