En kop nostalgi af den bedste slags.

At få snaps med et sløret billede og tekst med så mange stavefejl at det ingen mening giver. jeg griner halvt. sender et billede tilbage med en tommel op.
Det kan også være ligemeget. vedkommende er planke fuld, og kan sikkert ikke huske det i morgen.
Men hun smiler da. så meget kan da ses på billedet.
Føler mig gammel .
Jeg har ikke lyst til at drikke.
Jeg vil aller helst sidde med afspillinglister på spotify ,og en kop te af den bedste slags med honning i.
Og så kan jeg smile over dine snaps. Glæde mig over hvordan begivenhederne er tilfredsstillende fordelt.

Efter en pludselig indskydelse skifter jeg sang. sætter den sang på som var kendetegnet for min ekskæreste og jeg. årene triller baglæns mens de første rifs fra en guitar lyder. Hvorfor står der Poetry slam på et klistermærke på min com? Jeg har ikke oplevet hvad poetry slam er endnu. "You got me love shot honey right in the vain" Ordene toner frem på en gammel men aldrig glemt sedl fisket op af hans skraldespand. Han havde sku skrevet sangen ned. skøre knægt, han elskede mig virkeligt. Nummeret slutter. Jeg husker hvordan vi vred de sidste dråber af kærlighed ud af forholdet.
Nutiden vender tilbage.
nostalgisk. Min svaghed.

Fucking life.
hvor er vi på vej hen?
Hvis man kunne tegne alle ens oplevelser ned på et papir, kunne man så tegne streger mellem dem alle og finde en regression imellem dem? Derved finde ud af om det forhold nutiden drejer sig omer værd at satse på? bare som et eksempel selvfølgelig.

.........Om ikke andet gad jeg godt se tegningen.



Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Eksamen - vis hensyn.