Titelløs.

Det er faktisk næsten sjovt. 

The Great Gatsby, F. Scott Fitzgerald, pp.60-66
  60-62, the end of the party. Give an account of what takes place. Comment on the last lines of this part.
  62-64, In New York, what does Nick do.? What does he think of New York?  Especially at the end of page 63 and the first 6 lines of page 64.  
64-65, Jordan Baker. What does he tell about her? Is it also in the film version?
  65-66 – the end. What is told here?

Det føles meget meget mærkeligt. 
nærmest Ligeglad. 
Denne lektie fyldes ud, gemmes, gennemgås fælles i klassen. 
Har du læst?
Nej. 
Så læs!
Hvorfor?
Jeg kan ikke se et formål. 
hører en af de andre mumle: ejh jeg hader det her. 
Jeg hader ikke engelsk. 

jeg hader når en sidekammerat vil tvinge mig til at deltage. 
tvinge mig. 
wauw. 
at være en teenager med barnlige nykker. 
men jeg læser stadig ikke. 
udfylder ingen spørgsmål. 
ikke engang dit efter følgende.. hvorfor?

det er ikke engang morsomt.
Efter denne time kommer der en til. 
med en ny lektie til. 

og jeg er ligeglad. 


Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Eksamen - vis hensyn.