Hvidt teater

Havde en drøm.skulle på toilettet og fandt et der både var til drenge og piger. det var et ret stort rum af et toilet at være, og der var til min store irritation ikke poser i nogle af skralde spandenene. til gengæld var der er toilet, som virkede, og der var også toiletpapir. rummet var desuden fyldt af papfigurer med sorte øjenbryn der selvom figurerne var forskellige havde de samme vrede øjenbryn. og så stod der "karma" på dem. "karma vil ha dig" ubehageligt. Jeg bliver færdig og går ind i teatersalen for at vente på at min næste time begynder. normalt er rummet fuldstændig sort. i dag, var det blevet malet fuldstændig hvidt. og virkede derfor 10 gange så stort, Jeg satte mig ovre ved væggen, og grinte lidt af dem der kom inds reaktion. nogle af dem farede sammen. de satte sig alle sammen ovre ved den anden væg, og småsnakkede for jeg var jo på efterskole igen, og de der tøser var noget af en klike. der dukker flere mennesker, og de sætter sig, men ikke ved siden af mig. Nogle af pigerne begynder at kravle om ad noget der står op ad væggen og lave akrobatiske kunster. nogle af de andre i rummet råber at det ser åndsvagt. jeg hører et svagt: ridiculous komme frem fra mine læber. men de hører det, de der piger, og de gør nar. a hvad sagde du det hed? hahah ridukilus, riddikilus, det hedder ridiculous din lille .... alle mulige nedsættende ting. 
og der kommer en af de upopulære piger ind og sætter sig ved siden af mig. jeg er ligeglad indtil hun råber ting jeg ikke kan huske og sætter pigerne på plads. 
så smiler vi lidt til hinanden. 

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Eksamen - vis hensyn.