Kladder

De der kladder.
jeg læser dem ikke.
Netop fordi den mail er fælles.
og fordi der blandt mine egne kladder, ligger ting.
tekster som ikke er færdige, tekster som kunne give et forkert indtryk, tekster der blot er forsøg på at give et andet perspektiv. det er ting, som kun jeg, skal læse og rette i.
med mindre jeg selv viser dem frem.
Og derfor.
Forsøger jeg virkelig at lade være med at læse de kladder som ikke er skrevet af mig.
Det er ikk så nemt igen.
For hvorfor har du ikke bare udgivet dem?
Når der har hobet sig en tilpas stor mængde kladder op, sammenhængende med at jeg næsten ikke kan lade dem være længere. så spør jeg dig nok.
Og hvem ved.
Måske er de slet ikke hemmelige, eller private, eller pinlige eller noget.
Måske at du bare ramt gem-knappen i stedet for udgiv.
Måske vil du ha mig til at skrive en af dem færdig? (undskyyyld.. jeg kiggede....i én af dem.)
Måske er de bare ligsom de noter, jeg efterlader på min skrivebordsskærm.
der er ret mange måske'er, forbundet med de der kladder.
Og hemmeligheder som jeg sikkert bare har opfundet for min egen skyld.
det ville virkelig ligne mig.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Eksamen - vis hensyn.