Blogudfordring nr. 1

5 - 10 ting om mig.

  • Jeg elsker og bruger åndsvagt meget tid på tumblr. men jeg giver ikke min tumblr ud. 
  • efter min mening er 2 gang man hører en sang (som i lytter/hører efter) er altid den bedste. 
  • Mit snapchatnavn er Hyperstrikkeren. og jeg kan ikke huske hvorfor jeg fik det kælenavn oprindeligt. 
  • Jeg afskyr ordet "jeg"
  • Mit største ønske er at kunne synge. tragikomisk. 
  • Jeg vejer 64 kg. 
  • Jeg elsker kaffe. men der er dog intet (intet!!) der slår kakao/chokolade. 
  • Mit ældste festival armbånd (som stadig sidder på mit håndled) er fra 2011
  • Jeg går i 2g. .. men bliver nemt skoletræt. 
  • Jeg er ekstrem kreativ. 
  • Jeg har svært ved at begrænse mig når det kommer til ord. (dette er fact nr. 11)



Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Eksamen - vis hensyn.