blogudfordring nr. 9

En sang som beskriver hvordan at du har det i dag. 

Dvs. at jeg skal finde en ret kompleks sang. 
For det er egentlig en dejlig dag: vi har fri. jeg jeg kan godt udskyde afleveringer i dag. ingen stress!
men det regner, og jeg er nedtrykt. 
men jeg er også i hyggehumør, til te.
Fandens kreativ og modtagelig for musik. 
lyst til at skrive med nogen... chatte dagen lang. men har ikke lyst til at tage initiativet... jeg er vel lidt sky i dag. 

Det er en sky dag i dag. 
det er en regnvejrsky dag i dag. 

og jeg kan ikke bestemme mig for en sang lige nu. 
har lyst til at vælge hundred og en hel afspillingsliste. og på den anden side mangler de alle et eller andet. 
jeg finder den nok senere.... så kommer den herind. 
til spot og spe. 

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Eksamen - vis hensyn.