Er det her en god idé?

Blogger-udfordring på 30 dage. 

  1. . 5-10 Facts om mig
  2. Mine 3 helt store stilikoner/forbilleder
  3. Mit sidste køb
  4. Noget eller nogen du savner
  5. Mine 3-4 yndlings sange lige nu
  6. Mit make-up bord
  7. Sidste brugt neglelak
  8. Et billede af din håndskrift
  9. En sang som beskriver hvordan at du har det i dag
  10. Mit yndlings magasin
  11. Et billede af de sko du har på i dag
  12. Mine 5 yndlings i dit tøj eller make-up
  13. 10 ting du ville tage med på en øde ø
  14. Et billede af dig på ferie
  15. Mit værelse
  16. Yndlings film
  17. En eller flere ting du ALDRIG kommer til at gøre
  18. Et billede af dig selv som barn
  19. Min værste uvane
  20. Min yndlings genstand på mit værelse
  21. Mit yndlings smykke
  22. Min favorit serie eller serier
  23. Sidste brugt parfume
  24. En hjemmeside du jævnligt bruger
  25. Noget du er bange for
  26. En sang du er træt af
  27. Min favorit mad
  28. Indholdet i min taske
  29. 10 ting som jeg ønsker mig
  30. En Youtube video du specielt godt kan lide


Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Eksamen - vis hensyn.