Konstant ting der skal nåes


Musical. 
tager min ellers overskydende energi. 
jeg elsker at lave lys. lys er min passion. men lige nu gider jeg slet ikke. 
gider ikke rigtig skrive. ingen poesi. gider ikke tegne. 
kan ikke koncentrere mig. lektier er en by i polen. 
Gider slet ikke drømme. Det er bare tid der forsvinder. 

Livet er lykkeligt i de øjeblikke for tiden, hvor jeg får lov bare at gå i kantinen med Christine. Der hvor alt for et øjeblik er normalt. Endnu mere normalt end min standart: nej, en helt normal gymnasieelev uden ekstravagante interessers normalitet. 

Er
bare 
psykisk
udmattet. 

Men jeg ved at der er lang vej igen. 
Jeg ved at vi kun lige er begyndt. 
Jeg ved at den indre knap ved navn: overlevelse, snart bliver aktiveret. 


Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Eksamen - vis hensyn.