Mærkelig morgen.

Vågner tungt op. uden at kunne bevæge sig.. lige med det første. man ved bare at man har sovet længe.
så bliver man forstyrret fordi der er morgenmad.
og da man er for langsom går far ud med en kost og banker op mod ens gulv.
groggy morgenmadshumør.
det regner og regner.
tidsfornemmelsen forsvinder, når jeg tilrettelægger min tumblrblogs transformation. Da det lykkedes som jeg vil er jeg lykkelig et øjeblik.
det regner stadig.
kl siger 12:95 uden betydning.
omgivet af romaner, opslagsværker, digtsamlinger, skitseblokke og notesbøger. en computer på skødet.
og egentlig ondt i ryggen. burde flytte mig selv, og hele moletjavsen ned til skrivebordet.
men det regner også i mit hoved.
og jeg ville bare gerne sove dagen i dag væk.. tak.



Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Eksamen - vis hensyn.