Føler mig som atlas

Musikhøj.
Når placebo er i fare for at blive overspillet, presset fra skolen fik knæene til at give op for længe siden, og man ved at i aften, på trods alt  - især sig selv, skal have lavet i hvert fald en hel aflevering. Føler mig som atlas, manden der blev sat til at bære hele jordkloden på sin ryg.

RAMMSTEIN
.
RETTE MICH
(red mig)

(og nej, ikke kun >>du hast<<)
Jeg snakker; Ich tu dir veh, sonne, Engel (<--favoritten over alle), Mutter, Du riechst so gut, keine lust. und so weiter.

+ det er lidt federe når hovedet fra tidligere Rammstein-flip med det samme glider over i denne musikhøje tilstand, og jeg kan forstå tysk rimeligt godt.


"Erst wenn die Wolken schlafengehen
Kann man uns am Himmel sehen
Wir haben Angst und sind allein
Gott weiss ich will kein Engel sein"

http://www.youtube.com/watch?v=w4ELpgYLQNw&list=RDnLPE4vhSBx4




Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Eksamen - vis hensyn.