Tankevæggen i dag

Tanke #215742
Ååh hvis du bare var her sammen med mig. Så kunne vi høre musik og grine og snakke og lære hinanden at kende... Eller vi kunne bare knalde. Jeg er ligeglad. Jeg vil bare være sammen med dig.

Tanke #215749
Gid du skulle længere... jeg ville gerne have læst med i din Harry Potter bog lidt endnu. Og måske på et eller andet tidspunkt have taget mig sammen til at tale med dig. Jeg må prøve at øve mig i det der med at tale til pæne piger, så jeg er klar hvis jeg en dag møder dig igen.

Tanke #215712
Jeg er alene, du forsvandt... idag sendte du mig tulipaner, smukke smukke tulipaner og jeg blev helt glad.

Tanke #215711
Hvordan kom du videre så hurtigt? Jeg ved gerne, at jeg har Jeppe, og at vi også fik noget tidligt, men vi er jo ikke kærester. Vi kysser ikke lige foran næsen af dig. Jeg er træt af, at jeg skulle være så ked af det, og så få og vide, at hende som du havde været tiltrukket af og du var sammen. At i var kærester. Det er fint at man får en kæreste igen. Det skal man. Men jeg synes det var træls at det tog så kort tid for dig at være ovre vores forhold og være forelsket i en anden pige. Jeg synes det hele gik meget hurtigt for dig. Nemt og smertefrit. Hvorfor skal det gå ud over mig, som i forvejen ikke havde det særlig nemt med det?


Man kan mærke på tankevæggen at det er søndag i dag. Det er helt tydeligt. -A. 

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Eksamen - vis hensyn.