Fremskridte syn på stilstand

Det er tidspunkter som disse, jeg hverken tør skrive til dig, eller får gjort fremskridt andre steder. 

Det sentimentale skrøbelige tidspunkter som disse, der hensvøber sindet i dyb nostalgi. 

Det er tidspunkter som disse, jeg burde kunne tage noget af lyset ind under huden, og kanalisere det ud gennem fingerene, det er presset mod tasterne.  

Det er i tidspunkter som disse, at min hule er som et hav af lys og dugfrisk forår. Men min vintertørre hud slår sprækker.

Koncentration er en by i rusland i tidspunkter som disse, og mit tog dertil er løbet for benzin.

Så jeg sidder bare her. Ser solen vandre tværs over himlen.

Det er i tidspunkter som disse, at tiden er en mammut der vandrer forbi, som et fortidslevn, hvis rejse, jeg ikke kan deltage i. 

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Eksamen - vis hensyn.