Som tiden den går

Besynderlige forår.
lektie-afleveringsstress der er skubbet lidt til den ene side, fordi
vi har lige så meget for, men nu skubber vi al arbejdet fordi det er fantastisk vejr og vi hellere vil i haven, nærmere end at vi er deprimerede og ikke magter det.

nu står mor i døren og vi tager en beroligende samtale, som dog ender ud i det sædvanlige: SOV nu godt.
hehe, mor jaja, jeg går i seng nu.

Det er bare synd når man ér blevet nataktiv.
Tumblr?

 På den anden side skal jeg tidligt op, og være sent oppe i morgen, samtidig med at der skal skrives en hel aflevering i morgen..
nu er vi tilbage ved arbejdsforskydningerne.

I dag var der ikke en sky på himlen.
I nat er det stjerneklart.

Alt-J spiller live fra min spotify.
de er klart anbefalelsesværdige.

og tonerne flyver og matcher de blinkende knapper på natteskærmen.

Jeg er ikke kreativ. ikke rigtig.
Jeg har overskud. jo jeg har!

lige nu er scenen sådan.

om lidt skifter den sikkert igen.

Og jeg mindes christian hjelm.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Eksamen - vis hensyn.