Søndag morgen d. 23 marts

Der var godt jeg alligevel tog afsted i går. Søde mennesker i min ende af stuen og lange hyggelige samtaler trods det høje støjniveau af snak med Nice musik a la  kaizers orketra oveni. (Jeg ved godt bandets navn er stavet galt...... )
Hjemturen i bussen uden ventetid og problemer, og teitur koncert i tvet da jeg kom ind derhjemme.
Jeg vågnede da uret ringede kl 7 30 og jeg  glemte alt hvad jeg havde drømt det øjeblik jeg slog øjnene op, lige bortset fra at jeg havde været ved at tætpakke en taske.
Men jeg var alligevel lidt for tidligt oppe. Så nu er jeg krøbet tilbage i seng - fuldt karate beklædt - og læser peter lund madsens historie om hjernen : dr. Zukaroffs testamente. Den kan klart anbefales.
Kl 9 kommet min taxa. Kryds fingre for den kører mig direkte.
Men lige nu er der bare at vente. 

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Eksamen - vis hensyn.