AT AT AT dagene foran word

Klokken er nu 00:15, og jeg har siddet med min opgave foran mig hele dagen,... med lige undtagelse af den 1,5 time hvor computeren var blevet overophedet og skulle have ro, og nåh ja, lavede ikke opgave under aftensmaden.. eller og læg nu godt mærke til hvad jeg ogsp har nået i dag: da jeg fik bestilt min Roskildebillet. YESH.
min synopsis er ren tekst på 5 sider, og med bilag og forside på 9 sider..
jeg kan se lyyys for enden af en meget lang og snæver tunnel. ...min hjerne er som smeltet... sammen i en lille kugle som producerer AT-synopsis. 

mangler:

  • ordne bilag
  • lav kildehenvisninger
  •  læs korrektur
  •  ret opsætning og lav smuksering (jubi!)
  • send (JUBL!)
  •  lav ekstra materiale til mundtlig fremlæggelse
  • lav og øv fremlæggelse




Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Eksamen - vis hensyn.