pis nu blev den 23:00..

Jeg planlægger hele tiden min sparsomme tid på ny.
Forsøger på en gang at give mig selv frirum og presse mig selv til det yderste.
Hvorfor skal teater-døgnet også ligge midt i 2 ugers eksamensskrivning???
Jeg vil så brændende gerne med.
Så alt efter hvor meget jeg når, genberegner jeg hvor mange dage, hvor mange timer må bruge på hvad, for at få tid. Og tiden jeg bagefter jeg kan se jeg har brugt på at forudsige og planlægge, stresser mig.
Men der er ikke andet for, end at grave arbejdsslisken dybere så jeg ensporer min hjerne, så jeg kan ramme den dybe tilstand af absolut studie. Det er svært.
Især når der ligger sådan en fristende teaterevent lige i midten.
På den anden side, sætter netop dén event blus under min plan, og på min stigende produktivitet.
Jeg skal i seng om 3 min og op kl. halv 8 i morgen.

Jeg må nu pause min natte-arbejdslistepå spotify, og håbe på en nat uden mareridt.

Nat på museet med T-lab
Værelset


Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Eksamen - vis hensyn.