midnats tankestrøm

Hele ugen har jeg gået i seng 00:00 + .... men hvorfor ikk?
ladmig få mit nat!(-tesøvn)... burde jeg vel skrive, hvis det ikke var fordi jeg nu har så stort et søvnunderskud at jeg nyder rusen ved at holde mig oppe, når jeg er den sidste vågen i huset.
en nat der bruges på at overbevise mig selv om, at selvom jeg ikke kan få skrevet den engelsk stil overhovedet pga. af mit elendige ordforråd..så kan jeg stadi forstå mere og mere af Tim Minchins rablende videoer.
Åh jo, hvis man holder denne livsstil kørende forlænge begynder ens psyke at blive underlig fordi man ikke længere kan gebærde sig nomarlt socialt ret længe ad gangen - koncentrationen om skolearbejde ligeså.

så hvorfor er det lige, det er så fedt at hænge længe oppe, og hænge ud med sig selv,og skrive ævl på sin blog i stedet for at give sig selv de bedst mulige forhold for i morgen?

Den ene ting der i min tilstand af stigende kreativitet i mørket, kunne rive mig ud og få mig til at pakke mig selv væk, skulle være rejsen dybt ned i mine drømme. de er noget for sig. hvis bare jeg på forhånd kunne bestemme at jeg næste dag vil kunne huske mindst en af drømmene.

Det er nu ved midnat jeg kan finde ud af at tjekke lektierne . men ike rigtig lave nogen. det er nu jeg forsøger at huske hvilke ting der skal smides ned i tasken .udvalgt nøje fra det kæmpe arsenal af muligheder der findes i min kobinerrede hule og arbejdsværrelse. (-i virkeligheden en dårlig kombi)

jeg kan godt lide fornemmelsen af at jeg kanmærke dybden af mine rander under mine øjne bliver dybere, at det snurrrer i mine ben, men mest af alt hvordan mine indtryk gennem mine øjne forandres. mine arme virker kilometerlange, og mine fingres kontrollerede og vanelagte dans henover tastaturet virker som styret af en andens tanker, mens jeg bare observerer.

okay okay okay
godnat..
lige om lidt
som altid.

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Eksamen - vis hensyn.