beruselse af overkvæstelse

En fed bytur efterfulgt af fire timers søvn, efterfulgt af lysteknisk arbejde i 6 timer, efterlader en ude af stand til at tale rent, tænke klart og ude af stand til at gå i seng. Man har låst sig ude af sig selv, og der er færre og færre ting ved en, der fungerer, gangen bliver svajende og vaklende.prøv endelig ikke at stå på ét ben. .
Jeg forestiller mig at mine rander under øjenene er dybe som bjergkløfter og blålillae som en dyb sø på bunden.
Mine tanker kredser om morgendagens trivialiteter. De virker uoverkommelige og fremmerede.
Min krop er mere vågen end normalt, tungere og jeg kan mærke hver en celle. Mine håndflader lader jeg kærtegne hinanden og intensiteten føles som smagen af en særlig god, tung og frugtig rødvin.
Gaaaaab
Min pude tager i mod mit hovede med overvældende ømhed.
Farvel

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Eksamen - vis hensyn.